דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: למה גירש אבי הכלה את החתן מהחופה 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 763   [ נצפה 3492 פעמים ]

זה יכול היה להיות מצחיק אלמלא זה היה כל כך עצוב. הידיעה שקראנו באחרונה בעיתון, הזכירה לנו דרמה משפחתית דומה שאירעה לפני שנים אחדות באחד מאותם גני אירועים בשרון. שמעו סיפור:

בני זוג צעירים, בתחילת שנות העשרים לחייהם, שהכירו במקום העבודה שלהם, החליטו להינשא בחלוף שנה לחברות שלהם. הכירו בין ההורים, עשו תנאים וקבעו מועד לחתונה. חיפשו גני אירועים בשלושה אזורים פוטנציאליים – אחד באזור מגוריהם של הורי הכלה – במרכז הארץ, אחד באזור מגוריהם של הורי החתן – באזור השפלה, ואחד באזור השרון – שם קיוו בני הזוג הצעיר להתגורר לאחר נישואיהם, שם גם עבדו והכירו, ושם העדיפו לאחר את חבריהם ובני משפחתם ביום שמחתם. אחרי מסע אינטנסיבי של חיפושים, מצאו בי הזוג את אחד מאותם גני אירועים בשרון שהפך לפופולארי במיוחד בקרב הבראנז'ה שלהם. למרות שרבים מחבריהם כבר בילו באותו גן אירועים כמה וכמה פעמים (באירועים קודמים של החבר'ה, חתונות כמובן) הם החליטו ללכת על בטוח. "היינו, אהבנו, בחרנו", אמרו להוריהם, הזמינו מקום, וזכו ליופי של תאריך – 09.09.09. האם ריבוי תשיעיות יביא להם מזל או נאחס? מייד תדעו.

הגיע היום הגדול. אין כמו היום הזה כדי לרגש ואף לבלבל אנשים צעירים, במיוחד כלות צעירות. הכל הלך על מי מנוחות. איפור, שיער, שמלה, מכונית מקושטת, צילומי חתן-כלה בחוף הים, לקרני השמש האחרונות, והדרך הפקוקה לאותו אחד מגני אירועים בשרון שנבחר כדי לציין את הערב המאושר בחייהם של בני הזוג. האמנם?

אתם יודעים מה קורה בגני אירועים. החתן והכלה מגיעים, כולם מתנפלים עליהם בנשיקות וחיבוקים. האיפור של הכלה קצת נמרח, העניבה של החתן קצת מתעקמת – אבל שום דבר לא יכול היה לרמז על הצפוי לקרות. בשעה שהחתן התיישב באחת הפינות מול הרב וחתם על הכתובה, והכלה הצטנפה לה בפינה אחרת עם אחיותיה ועם כמה מחברותיה הטובות ביותר, עמדו הורי החתן והכלה בפתח בחיוך רחב, קיבלו את המוזמנים בחום, והיפנו אותם אל תיבת הצ'קים הסמוכה, כמקובל באותם גני אירועים. הגיעו בני משפחה, שכנים, חברים וחברות מהילדות, חברים וחברות ממקום העבודה – וכולם נופת צופים. אחת המוזמנות, חברה לעבודה של החתן והכלה, ניגשה לאבי הכלה וביקשה לשוחח איתו. השניים ניגשו לפינה צדדית והמתיקו סוד. לאחר דקות אחדות, נראה אבי הכלה, סמוק פנים ועיניו רושפות, כשהוא פונה לעבר הפינה שבה ישב החתן עם הרב. בעודם משלימים את חתימה על הכתובה, התקרב אבי הכלה לשולחנם, חטף את הכתובה , קרע אותם לגזרים, ניגש לחתן, אחז בזרועו, הקים אותו באגרסיבית ממקומו, דחף לכיוון פתח היציאה, וצעק: לך מפה. עוף לי מהעיניים. החתונה מבוטלת. אין חתונה....

צעקותיו הרמות של האב גברו על ההמולה הכללית השגורה בגני אירועים. במקום השתררה דממה. כולם הסתכלו בתדהמה על המתרחש. הכלה ההמומה פרצה בבכי. אם הכלה ניגשה לבעלה בזעקה: "מה אתה עושה? מה קרה לך?" הורי החתן נאלמו דום. האורחים התנסו בפינות האולם, מאי נעימות. האב הנסער המשיך לצעוק: שיעוף לי מהעיניים. "אין חתונה! כבר ביטלתי אותה! כבר קרעתי את הכתובה!" המלצרים של אותו אחד מגני אירועים בשרון נעלמו לתוך המטבח. מנהל האירוע מטעם אותו אחד מגני אירועים בשרון ניסה להרגיע את האב, את אשתו ואת הורי החתן, שבשלב זה החלו לצאת מההלם. אבי החתן ניגש לעבר אבי הכלה וניסה לדבר איתו, אך זה ניער אותו ממנו. אם החתן ניגשה לאם הכלה וביקשה ממנה להרגיע את בעלה. אחרי כמה שניות קרסה על הרצפה והתעלפה. הכלה עצמה כבר הייתה שרועה חצי מעולפת על הרצפה בחדר ההתייחדות – והחתן נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. גם הרב, שבשלב זה היה אמור לנצח על האירוע, כפי שמקובל בגני אירועים - נראה אובד עצות. לאחר שנכשל בניסיונו ליישר את ההדורים - חש מיותר ונטש את המקום.

האנשים התפזרו במהירות. שקט השתרר באולם. מגרשי החנייה של אותו אחד מגני אירועים בשרון שבשעה זו רגילים לאכלס מאות מכוניות – התרוקנו, חוץ מהמכונית המקושטת של החתן והכלה, מכוניות המשפחה הקרובה ואותם כלי רכב המשרתים בדרך כלל גני אירועים ועובדי קייטרינג.

רק למחרת התבררה התעלומה. חברתם לעבודה של החתן והכלה הייתה מאוהבת בחתן וקינאה בכלה שזכתה בו למגינת לבה. אותה חברה החליטה לפוצץ את האירוע באותו אחד מגני אירועים בשרון, והעלילה על החתן כי נהג לבגוד בכלתו – וקיים איתה (עם המעלילה) מערכת יחסים מקבילה. אבי הכלה היה כה נסער ולא יכול היה להבליג שלא עלה בדעתו לבדוק את נכונות הסיפור.

למחרת, כשהתבררה העלילה, התנצל האב, וארגן על חשבונו אירוע נוסף שהתקיים יומיים לאחר מכן. כדרכם של גני אירועים בשרון, גם גן האירועים הזה הלך לקראת בני הזוג ולא גבה את מלוא המחיר של האירוע המחודש.  הכלה והחתן המאוהבים שבו לחייך (גם אם פספסו את ה-09.09.09), גם האמהות שלהן נרגע, אבי החתן הפסיק להחמיץ פנים, רוב האורחים שבו על עקבותיהם, וחלקם אפילו הביאו צ'קים נוספים. רק המעלילה נעלמה ועד היום לא נודע לאן.

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב